loading...
فوتبالی ها
ebrahimkeshavarz بازدید : 82 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

دروازه‌بان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: چهار بازي آينده در ليگ برتر تکليف قهرماني را تا حد زيادي مشخص مي‌کند


نيلسون کوريا ابتدا در خصوص بازي با ملوان اظهار داشت: خوشبختانه پس از برد خارج از خانه مقابل مس کرمان خيلي خوب اين روند را ادامه داديم و اصلاً براي ما الآن بازي داخل خانه و خارج از خانه معني نمي‌دهد چون بايد در همه بازي‌ها به سه امتياز فکر کنيم.

به نقل از فارس، وي افزود: بازي با ملوان هم سنگيني خاص خودش را داشت اما خوشبختانه بهترين هديه کريسمس را با يک برد شيرين مقابل ملوان گرفتيم که هميشه اين اتفاق در يادم مي‌ماند.

نيلسون ادامه داد: با توجه به بازي‌هايي که در پيش داريم به نظرم چهار بازي آينده تکليف خيلي از مسائل را براي قهرماني مشخص مي‌کند، ما اگر در سه بازي پيروز شويم همراه با استقلال و سپاهان مدعي درجه يک قهرماني هستيم.

وي خاطرنشان کرد: البته نتيجه دربي هم براي رسيدن به قهرماني خيلي مهم است و بايد براي آن بازي حساس هم برنامه‌هاي ويژه‌اي داشته باشيم. شايد آخرين دربي باشد که من در آن حضور دارم و به همين دليل از الآن به فکر آن بازي حساس هستم اما مهم‌تر از همه اين است که ما همين روند را ادامه دهيم تا همانطور که خيلي از اتفاقات گذشته را که شبيه طلسم بود، شکستيم، طلسم عدم قهرماني پرسپوليس در ليگ را هم با نتايج خوب و کسب جام از بين ببريم و ثابت کنيم تيمي بسيار خوب، جوان و بازيکناني فرصت‌طلب داريم.

نيلسون در پايان درباره جشن کريسمس نيز گفت: من با هماهنگي مسئولان باشگاه پرسپوليس به سفارت برزيل در ايران رفتم و در جشني که ترتيب داده شده بود شرکت کردم. شب خوبي بود اما همين که با برد پرسپوليس توأم شد بسيار براي من شيرين‌تر بود.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به برترین سایت فوتبال خوش آمدید.هر کسی تمایل دارد نویسنده ی این سایت باشد میتواند با حقوقی بالا در این سایت مشغول به کار بشود نظر خود را در نظر دادن یبه مطالب بگوید با تشکر ابراهیم کشاورز مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما انتشار قرار داد های بازیکنان مفید است؟
    به نظر شما چه کسی برنده ی توپ طلای 2014میشوذ
    این وبلاگ چطوره
    باسلام

    من ابراهیم کشاورز مدیر این وبسایت هستم.

    هر کس که تمایل دارد نویسندهی این سایت شود لطفا امادگی خود را اعلام کند و ما بابت هر مطلبی که میگذارد مبلغی به ان میدهیم

    لطفا ما را در گوگل محبوب کنید ونظر بدهید دمتون گرم

    آمار سایت
  • کل مطالب : 400
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 80
  • باردید دیروز : 107
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 835
  • بازدید ماه : 2,565
  • بازدید سال : 21,572
  • بازدید کلی : 130,885
  • کدهای اختصاصی
    بیست تمپ-کدهای وبلاگ


    دانلود آهنگ جدید




    http://20tomani.com/ref:347 http://20tomani.com/user/signup/ref:347

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    ارسال لینک

    ساخت كد آهنگ