loading...
فوتبالی ها
ebrahimkeshavarz بازدید : 503 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

برادرم اوگو ایده ساخت موزه را در روزی که من توپ طلا را در سال 2008 بردم در ذهن داشت و حالا ایده اش محقق شده

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید دیروز در زادگاهش مادیرا موزه سی آر7 را افتتاح کرد و در گفتگوی ویژه ای با خبرنگاران شرکت کرد. او یادآوری کرده که از الان جای جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا که دهمین قهرمانی اروپایی رئال خواهد بود را در موزه مشخص کرده و درعین حال درمورد اینکه آیا درمراسم اهدای توپ طلا شرکت خواهد کرد یا خیر حرفی نزده

متن این گفتگو را دراینجا مطالعه کنید

*حالا دیگر موزه شخصی خودت را داری.چه زمانی ایده ساخت این موزه به ذهنت خطور کرد؟

برادرم اوگو این ایده را در روزی که من توپ طلا را در سال 2008 بردم در ذهن داشت و حالا ایده اش محقق شده. این اتفاق خیلی ویژه ای برای من و خانواده ام است و امیدوارم که مادیرا بتواند از اینکه میزبان موزه من است احساس غرور کند. تمام جوایز وافتخاراتی که دراینجا هستند خاص و ویژه اند و نتیجه تلاشهای فردی و گروهی زیادی هستند. بدون کمک هم تیمی هایم کسب این افتخارات ممکن نبود. ایده ام این است که اینجا جایگاهی باشد که بچه ها بیایند و ببینند که با تلاش و کوشش به چه چیزهایی می توان رسید

*جایزه ای هست که برایت خاص تر و ویژه تر از بقیه باشد؟

همه شان برایم ویژه هستند. بعضی هایشان مهمتر از سایرین هستند ولی همه اینها یادآور لحظات خیلی خاصی در کارنامه ورزشی ام هستند. نمی توانم یکی را انتخاب کنم.

*جایی برای دومین توپ طلایت مشخص کرده ای؟

ما فضاهای خالی زیادی برای جوایز دیگر درنظر گرفته ایم.توپ طلا هم یک جایزه دیگر است و من عقده کسب آن را ندارم. باید ببینیم که چه خواهد شد

*وبرای لادسیما؟ دهمین جام قهرمانی رئال دراروپا

همیشه درموزه من برای لادسیما جا هست و امیدوارم امسال بتوانیم آن را فتح کنیم

 *درمورد توپ طلا حرف زدی.تصمیم گرفته ای که به زوریخ بروی یانه؟

هنوز چند روز دیگر تا این مراسم مانده.ما با سران باشگاه درحال بررسی این موضوع هستیم وباید ببینیم که چه خواهد شد.

*انتخاب تو به عنوان بهترین بازیکن سال ورلدساکر خوش بینی تورا برای کسب توپ طلا بیشتر نکرده؟

واقعا خوشحالم که این جایزه رابردم. چون جایزه ورلدساکر جایزه بزرگی است ولی این طور فکر نمی کنم که این تضمینی باشد براینکه توپ طلا به من می رسد.

 *داوری هایی مثل قضاوت کلوس گومس در بازی رئال- اوساسونا رئال را از صدرجدول دور می کند و شاید تو نتوانی کلکسیون هایت در لالیگا را افزایش دهی

 امروز روز خیلی ویژه ای برای من است و فقط راجع به موزه حرف می زنم.بعدا درمورد مسائل دیگری صحبت خواهیم کرد

*درموزه ات جای یک جایزه وافتخار ملی خالی است. می توانید در جام جهانی اول شوید؟

مادرگروه سخت ومملو از رقابتی هستیم ولی من اطمینان دارم که می توانیم نقش خوبی را ایفا کنیم.باید از مرحله گروهی صعود کرده و بعد ببینیم که چه خواهد شد

*درمراسم افتتاحیه موزه، افراد خیلی تاثیرگذارزندگی ات، مثل اعضای خانواده ات، ژرژ مندس، مدیربرنامه هایت، آئورلیو پریه را(کاشف مهارت های رونالدو)، هم تیمی ات په په، رئیس فدراسیون فوتبال پرتغال و سرمربی تیم ملی پرتغال حضور داشتند.جای کس دیگری خالی بود؟

نود و نه درصد افرادی که برای همراهی من به اینجا آمدند، کسانی هستند که من دوستشان دارم. جای بعضی ها خالی بود.چرا که برخی مسائل شرایط حضور وآمدن آنها به اینجا را غیرممکن کرد ولی افتتاحیه موزه خیلی زیبا بود و خوشحالم که همه چیز خوب پیش رفته

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به برترین سایت فوتبال خوش آمدید.هر کسی تمایل دارد نویسنده ی این سایت باشد میتواند با حقوقی بالا در این سایت مشغول به کار بشود نظر خود را در نظر دادن یبه مطالب بگوید با تشکر ابراهیم کشاورز مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما انتشار قرار داد های بازیکنان مفید است؟
    به نظر شما چه کسی برنده ی توپ طلای 2014میشوذ
    این وبلاگ چطوره
    باسلام

    من ابراهیم کشاورز مدیر این وبسایت هستم.

    هر کس که تمایل دارد نویسندهی این سایت شود لطفا امادگی خود را اعلام کند و ما بابت هر مطلبی که میگذارد مبلغی به ان میدهیم

    لطفا ما را در گوگل محبوب کنید ونظر بدهید دمتون گرم

    آمار سایت
  • کل مطالب : 400
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 107
  • باردید دیروز : 107
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 862
  • بازدید ماه : 2,592
  • بازدید سال : 21,599
  • بازدید کلی : 130,912
  • کدهای اختصاصی
    بیست تمپ-کدهای وبلاگ


    دانلود آهنگ جدید




    http://20tomani.com/ref:347 http://20tomani.com/user/signup/ref:347

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    ارسال لینک

    ساخت كد آهنگ