loading...
فوتبالی ها
ebrahimkeshavarz بازدید : 104 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

فرامرزي: گروه مرگ براي سپاهان معني ندارد


محمد فرامرزي در خصوص حضورش در مراسم قرعه‌کشي ليگ قهرمانان آسيا و شايعاتي که مبني بر از قبل مشخص بودن اين قرعه‌کشي شده است، اظهار داشت: به هر حال در همه مسابقات حساس قرعه‌کشي وجود دارد و کسي نمي‌تواند روي قرعه‌کشي تاثير بگذارد و تنها شانس در آن دخيل است.

به نقل از تسنيم، وي افزود: همه تيم‌هايي که در ليگ قهرمانان حضور دارند تيم‌هايي هستند که قهرمان يا نايب قهرمان ليگ‌هاي کشورهاي خود شده‌اند و تيم ضعيفي وجود ندارد. از اسم اين ليگ هم مشخص است که قهرمانان درآن شرکت مي‌کنند.

سرپرست تيم سپاهان با اشاره به اينکه گفته مي‌شود اين تيم در گروه مرگ ليگ قهرمانان حضور دارد، گفت: من اعتقاد دارم که صحبت کردن در مورد قوي يا ضعيف بودن و مرگ خواندن گروه‌ها براي تيم‌هايي که سوداي قهرماني دارند، بي معني است. اگر تيمي تنها هدفش صعود از گروهش باشد، شايد حضور در يک گروه براي اين تيم مرگ هم قلمداد شود اما براي تيمي مثل سپاهان فرقي ندارد که در کدام گروه قرار بگيرد، چون هدف ما قهرماني در ليگ قهرمانان است و گروه مرگ براي تيمي با سابقه و کارنامه سپاهان بي معني است.

فرامرزي خاطرنشان کرد: شايد در گروه ما تيم‌هاي سطح بالاتري حضور داشته باشند و اين موضوع صحت دارد اما سپاهان هم تيم سطح بالايي محسوب مي‌شود و نتايج درخشاني در آسيا گرفته است.

وي در خصوص ديدار روز گذشته سپاهان و گسترش فولاد هم که با نتيجه تساوي بدون گل به پايان رسيد، عنوان کرد: من بامداد امروز از مالزي و مراسم قرعه‌کشي ليگ قهرمانان بازگشتم و در بازي حضور نداشتم اما نتيجه مساوي آن هم در ديدار خانگي به هيچ وجه براي تيمي چون سپاهان راضي کننده نيست. با توجه به اينکه ما با تيم‌هاي ديگر در رقابت براي قهرمان شدن هستيم بايد نتايج بهتري بگيريم. اميدواريم که اين نتايج در بازي‌هاي آينده جبران شود. در فوتبال هيچ نتيجه‌اي قابل پيش‌بيني نيست و ما مي‌توانيم به صدر جدول برسيم و قهرمان شويم.

سرپرست تيم سپاهان در خصوص اينکه غلامي بعد از تعويضش در بازي با گسترش فولاد به رختکن رفته است، اظهار داشت: من در اين باره اطلاعاتي گرفتم و متوجه شدم که غلامي بعد از تعويض به رختکن رفته است. مشکل خاصي نبود و اين بازيکن هم امروز در تمرينات شرکت کرد. با توجه به اينکه غلامي تنها مهاجم تيم ما است، فشار زيادي روي او وجود دارد و او تحت فشار روحي و رواني باز مي‌کند. آنچه مهم است اينکه مشکل خاصي ندارد و رفتن او به رختکن اتفاق خاصي نبود.

فرامرزي درباره اينکه کرانچار اعلام کرده مشکل سپاهان ضعف مهاجمان در گل‌زني است، گفت: اين موضوع درست است که ما در گل‌زني مشکل داريم و تصميماتي هم گرفته بوديم که اين نقيصه را برطرف کنيم اما شروع زود هنگام نيم فصل دوم همه برنامه‌هاي ما را به هم ريخت. سوکاي و نويدکيا که مصدوم هستند نتوانستند در مدت زمان کوتاه نيم فصل دوم خود را برسانند و همه اين مسائل دست به دست هم داد تا نتايج سپاهان به اين شکل رقم بخورد. البته با اين وجود بچه‌ها زحمت زيادي مي‌کشند و تلاش خود را هم انجام داده‌اند اما برخي مواقع نتايجي رقم مي‌خورد که راضي کننده نيست.

وي در خصوص وضعيت جالوويچ که مي‌خواهد از سپاهان جدا شود و همچنين سرجيو ونديک که قرار است به جمع زرد پوشان اصفهاني بپيوندد، اظهار داشت: درباره وضعيت جالوويچ بايد بگويم که هنوز تا فرصت نقل‌وانتقالات بين‌المللي زمان باقي مانده است و بايد ببينيم چه شرايطي فراهم مي‌شود و اين بازيکن را به کدام تيم مي‌توانيم بدهيم. وضعيت سرجيو ونديک هم هنوز به طور کامل مشخص نشده و او ابتداي هفته آينده آزمايشات نهايي پزشکي خود را مي‌گذراند تا بعد از نهايي شدن وضعيتش با او قرارداد ببنديم.

سرپرست سپاهان در پاسخ به اين سوال که نويدکيا و سوکاي چه زماني به ترکيب اين تيم اضافه خواهند شد، تاکيد کرد: تا جايي که من خبر دارم وضعيت اين 2 بازيکن خوب است. البته خوب از اين جهت که آنها تمرينات ابتدايي خود را آغاز کرده‌انداما اين که چه زماني مي‌توانند به تمرينات گروهي برگردند به نظر پزشک تيم بستگي دارد هر چند به زودي اين اتفاق خواهد افتاد.

فرامرزي با اشاره به جدايي آرش افشين از جمع زرد پوشان اصفهاني، گفت: جدايي آرش افشين تا حدود زيادي مشخص بود. باشگاه سپاهان همه چيز را براي اين بازيکن فراهم کرد و افشين بازيکن بزرگي بوده و هست و سپاهان هم با انگيزه سراغ اين بازيکن رفت تا او را جذب کند و خود اين بازيکن هم براي اينکه اوج بگيرد به جمع ما اضافه شد اما نتوانست کيفيت لازم را در ترکيب سپاهان داشته باشد.

وي ادامه داد: خواسته خود اين بازيکن بود که از سپاهان جدا شود و به لحاظ روحي و رواني نمي‌توانست در جمع تيم ما بماند. با توجه به اينکه علاقه داشت به فولاد بازگردد و اين باشگاه هم درخواست رسمي براي جذب افشين داشت و همچنين بر مبناي ديدگاه حرفه‌اي باشگاه فولاد مبارکه سپاهان نخواستيم اين بازيکن را به زور نگه داريم. در مورد جباري هم همين اتفاق افتاد و بازيکني که خودش مي‌گويد ديگر نمي‌توانم ادامه دهم، نخواهد توانست کمکي به تيم کند. با وجود اينکه سپاهان همه شرايط را براي اين 2 بازيکن آماده کرده بود اما آنها ديگر نمي‌توانستند کمکي به سپاهان بکنند.

سرپرست سپاهان خاطرنشان کرد: قبل از اينکه آرش افشين از سپاهان جدا شود، ما از جدايي جباري ضربه خورديم. ما براي جذب اين بازيکن برنامه داشتيم و مي‌خواستيم که او با وجود مصدوميت نويدکيا خلا اين بازيکن را پر کند. در خط حمله هم بازيکنان تلاش زيادي کردند و مشکل گل نزدن ما فقط به خط حمله باز نمي‌گردد و بخشي از اين مشکل هم به عملکرد بخش‌هاي ديگر باز مي‌گردد که تيم ما يک «پلي ميکر» براي ايجاد فرصت گل‌زني ندارد که اميدواريم با بازگشت نويدکيا اين مشکل حل شود.

فرامرزي با بيان اينکه مشکل گل‌زني اين نيست که صرفا با اضافه شدن يک بازيکن حل شود، افزود: سپاهان اکنون به يک «پلي ميکر» با تجربه نياز دارد که براي مهاجمان فرصت گل‌زني ايجاد کند. يک مهاجم مکمل هم در کنار محمد غلامي خط حمله تيم ما را تقويت مي‌کند که ما با اضافه کردن سرجيو ونديک هلندي که سابقه آقايي گلي در ليگ استراليا را دارد، مي‌خواهيم مشکل گل‌زني را حل کنيم. فکر نمي‌کنم انتخابي بهتر از اين هم داشته باشيم و اميدواريم اين مهاجم هلندي به تيم ما کمک کند چرا که ما تا به اينجا گل‌هاي زيادي دريافت نکرديم و اين نشان مي‌دهد که سپاهان در عقب زمين مشکلي ندارد و فقط در خط حمله مشکلاتي هست که اگر حل شود تيم ما شايستگي‌اش را نشان خواهد داد.

وي در پاسخ به اين سوال که سپاهان نگران از دست دادن سهميه فصل بعد ليگ قهرمانان نيست، گفت: از حالا زود است که راجع‌ به اين موضوع صحبت کنيم. هدف ما هنوز قهرمان شدن است و مطمئنا تلاش‌مان را در اين زمينه خواهيم کرد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به برترین سایت فوتبال خوش آمدید.هر کسی تمایل دارد نویسنده ی این سایت باشد میتواند با حقوقی بالا در این سایت مشغول به کار بشود نظر خود را در نظر دادن یبه مطالب بگوید با تشکر ابراهیم کشاورز مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما انتشار قرار داد های بازیکنان مفید است؟
    به نظر شما چه کسی برنده ی توپ طلای 2014میشوذ
    این وبلاگ چطوره
    باسلام

    من ابراهیم کشاورز مدیر این وبسایت هستم.

    هر کس که تمایل دارد نویسندهی این سایت شود لطفا امادگی خود را اعلام کند و ما بابت هر مطلبی که میگذارد مبلغی به ان میدهیم

    لطفا ما را در گوگل محبوب کنید ونظر بدهید دمتون گرم

    آمار سایت
  • کل مطالب : 400
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 133
  • آی پی دیروز : 95
  • بازدید امروز : 416
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 11
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,161
  • بازدید ماه : 416
  • بازدید سال : 28,569
  • بازدید کلی : 137,882
  • کدهای اختصاصی
    بیست تمپ-کدهای وبلاگ


    دانلود آهنگ جدید




    http://20tomani.com/ref:347 http://20tomani.com/user/signup/ref:347

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    ارسال لینک

    ساخت كد آهنگ