loading...
فوتبالی ها
ebrahimkeshavarz بازدید : 76 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

دراین رنکینگ جدید، کلمبیا در رده چهارم است و تیم ملی برزیل به جمع 10 تیم برتر دنیا برگشته

سایت گل- رنکینگ ماهانه تیم های ملی جهان در ماه نوامبر از سوی فیفا اعلام شده و اسپانیا همچنان تیم صدرنشین رنکینگ فیفاست؛ آلمان در رده دوم است و تیم ملی آرژانتین به عنوان اولین نماینده آمریکای لاتین در رده سوم قرار گرفته است.

ebrahimkeshavarz بازدید : 87 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

برای مهدی که در این هفته تمام وقتش را به سفر گذرانده جو کماکان احساسی بود و او با اشاره به حضور طرفداران از انجام این بازی خوشحال بود. او گفت: همه ازبازی راضی بودند. این همه آدم برای تماشای بازی پرسپولیس به ورزشگاه آمدند واقعا خوشحال کننده است و من بسیار راضی هستم که در چنین روزی از فوتبال کنار رفتم. البته من قبلا خداحافظی کرده بودم ولی این بازی هم خاطره خوشی برای من شد. من باید از مردم و پیشکسوتان پرسپولیس و همین‌طور آنهایی که این بازی را برگزار کردند تشکر کنم.

 

ebrahimkeshavarz بازدید : 85 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)
فدراسیون جهانی فوتبال تیم ملی ایران را در رده‌بندی منتهی به 28 نوامبر 2013 با 650 امتیاز بهترین تیم قاره آسیا معرفی کرد. شاگردان کارلوس کی‌روش در این رده‌بندی با چهار پله صعود، جای ژاپن را گرفته و به عنوان بهترین تیم آسیا و چهل و پنجمین تیم فوتبال جهان شناخته شده‌اند.
پس از ایران، ژاپن، کره جنوبی، استرالیا و ازبکستان تیم‌های دوم تا پنجم آسیا محسوب می‌شوند. در این رده‌بندی اسپانیا همچون ماه‌های گذشته با 1507 امتیاز برترین تیم دنیا به شمار می‌آید. آلمان با 1318 امتیاز و آرژانتین با 1251 امتیاز تیم‌های دوم و سوم جهان هستند.
ادامه در ادامه مطلب ....
ebrahimkeshavarz بازدید : 80 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

تیم فوتبال اروگوئه هرچند در بازی برگشت برابر اردن در مرحله پلی‌آف جام جهانی 2014 به تساوی رضایت داد اما به لطف برتری پرگل در بازی رفت، آخرین تیم راه یافته به جام جهانی 2014 برزیل لقب گرفت.

دیدار برگشت از مرحله پلی‌آف جام جهانی بین نمایندگاه آمریکای جنوبی و آسیا که آخرین تیم راه یافته به برزیل را مشخص می‌کرد، بامداد امروز پنجشنبه بین تیم‌های اروگوئه و اردن برگزار شد که دو تیم به تساوی بدون گل در این مسابقه حساس رضایت دادند.

در این بازی که با قضاوت یوناس اریکسون از سوئد و در ورزشگاه مونته‌ویدئو سنتناریو برگزار شد، دیه‌گو گودین از اروگوئه و عدنان حسن، عدی زهران و محمد الادمیری از تیم اردن از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

تیم اروگوئه که در بازی رفت و در زمین اردن موفق به کسب پیروزی 5 بر صفر شده بود، در مجموع دو بازی رفت و برگشت و با همین نتیجه به برتری دست یافت و به عنوان سی و دومین تیم جواز حضور در جام جهانی برزیل را بدست آورد.

بر این اساس فهرست تیم‌های راه یافته به جام جهانی 2014 به شرح زیر مشخص شد

ادامه در ادامه مطلب ....

ebrahimkeshavarz بازدید : 107 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)



افشین را به هیچ تیمی نمی دهم چون به این بازیکن اعتقاد دارم

می گویند که با جدایی آرش افشین و یعقوب کریمی مخالفت کرده اید. مگر خودتان پیشنهاد معاوضه این دو بازیکن را مطرح نکرده بودید؟

هیچ وقت نگفتم که افشین و کریمی را نمی خواهم.اگر آنها را نمی خواستم قبل از شروع فصل بر سر جذب شان اصرار و پا فشاری نمی کردم.این دو بازیکن رفته رفته به همان شرایطی که مد نظر من بود نزدیک شدند و شک ندارم در نیم فصل دوم شاهد چهره ای متفاوت از آنها خواهید شد

ادامه در ادامه مطلب ....

تعداد صفحات : 40

درباره ما
Profile Pic
به برترین سایت فوتبال خوش آمدید.هر کسی تمایل دارد نویسنده ی این سایت باشد میتواند با حقوقی بالا در این سایت مشغول به کار بشود نظر خود را در نظر دادن یبه مطالب بگوید با تشکر ابراهیم کشاورز مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما انتشار قرار داد های بازیکنان مفید است؟
    به نظر شما چه کسی برنده ی توپ طلای 2014میشوذ
    این وبلاگ چطوره
    باسلام

    من ابراهیم کشاورز مدیر این وبسایت هستم.

    هر کس که تمایل دارد نویسندهی این سایت شود لطفا امادگی خود را اعلام کند و ما بابت هر مطلبی که میگذارد مبلغی به ان میدهیم

    لطفا ما را در گوگل محبوب کنید ونظر بدهید دمتون گرم

    آمار سایت
  • کل مطالب : 400
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 134
  • باردید دیروز : 107
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 889
  • بازدید ماه : 2,619
  • بازدید سال : 21,626
  • بازدید کلی : 130,939
  • کدهای اختصاصی
    بیست تمپ-کدهای وبلاگ


    دانلود آهنگ جدید




    http://20tomani.com/ref:347 http://20tomani.com/user/signup/ref:347

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    ارسال لینک

    ساخت كد آهنگ